کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316361 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ چگونه گوشی‌های خود را شکنجه می‌کند؟

اگر به استفاده از یک «گلکسی اس ۳» یا یک «گلکسی نوت ۲» مبتلا شده باشید احتمالا این سوال را از خود پرسیده‌اید که چگونه این بدنه پلاستیکی در برابر ناملایمات روزگار دوام ‌آورده و مقاومت می‌کند؟ حالا سامسونگ به عنوان سازنده این گوشی‌ها یک فیلم ویدیوئی از بلایایی که در آزمایشگاه خود بر سر این گوشی‌ها به عنوان تست مقدماتی می‌آورد منتشر کرده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ اقدامات یا همان بلایایی که بر سر کهکشانی‌های سامسونگ در این آزمایشگاه می‌آید را می‌توان به نوعی آزار و یا شکنجه دانست چرا که فکر نکنم هیچکدام از ما حاضر به انجام اقداماتی نظیر فشاردادن دکمه به صورت متوالی تا بیش از ۲۰۰ هزار بار، پیچاندن گوشی ( منظور پیچاندن واقعی حجم است نه آن پیچاندن!)، پاشیدن آب به صورت مداوم مثل قطرات باران، افتادن در میان توده‌ای از قطعات (به عنوان آزمایش خط و خش) با گوشی خود موافق باشیم.

در این میان یکی از آزمایش‌ها واقعا جالب است که آزمایش نشستن یک روبات به وزن ۱۰۰ کیلوگرم بر روی گوشی و آزمایش دوام گوشی در زیر این بار است ‌که به نظر واقعا جالب می‌اید. توصیه می‌کنیم اگر سامسونگ این کار را با گوشی‌های خود پیش از فروش انجام داده اگر شما یکی از این گوشی‌ها را دارید از امتحان مجدد آن خودداری کنید! چون شرایط مورد آزمایش شرایطی کاملا آزمایشگاهی و کنترل شده است..به هر حال از ما گفتن بود!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12225 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/09/09 تعداد مشاهده: 1642
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد شهری 1391/09/10 17:12
سامسونگ سالهاست که گوشه هایش واقعا نامبر وان بازار هستند.من خودم یک گوشی قدیمی اما اسمارت سامسونگ را دارم به نام i8510 تا به حال بیش از 5 یا 6 دفعه ار فاصله 2 متری با شدت به زمین آسفالت خورده و حتی خش هم برنداشته و خراب هم نشده مخصوصا که یکبار جناب دزد با موتور زد زیر دستم و گوشی بدبخت فکر کنم یک 3 متری صعود کرد وبه شدت پایین آمد و افتاد روی آسفالت و بی زبون هیچ کاریش هم نشد.برند اپل اگر قدرتی که اسمش به یدک میکشد که نابود کننده هر برند دیگری است را کنار بگذاریم به نظر من در اکثر زمینه های کیفیتی سامسونگ برتر است.
ناشناس 1391/09/10 16:32
کاش فیلمشو میزاشتین
علی جوادی 1391/09/09 20:26
دمش گرم...دیوونتم سامسونگ جونم